LUXMED – pomoc w nagłych przypadkach

Prywatne usługi medyczne oferowane przez grupę LUX MED zapewniają pomoc klientom prywatnym i korporacyjnym. W ich licznych placówkach rozlokowanych na terenie całego kraju przyjmują doświadczeni lekarze, którzy ciągle poszerzają swoje kwalifikacje. Zainteresowani ich programem klienci mogą wykupić programy profilaktyczne, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia, szczepienia i podstawową opiekę zdrowotną.

Dlaczego warto korzystać z oferty LUX MED

                Grupa LUX MED zapewnia swoim klientom w nagłych wypadkach szybką pomoc telefoniczną, online lub wyjazdową, jednak to nie jest wszystko. W przypadku wykrycia raka, klienci mają dostęp do szybkiej terapii onkologicznej w skład której wchodzi diagnostyka i leczenie, które będzie prowadzone przez doświadczonych lekarzy. W tej chorobie niewątpliwie liczy się czas, dlatego pacjent posiadający kartę „Diagnostyki i leczenia onkologicznego” – znanej także jako karta DiLO – ma ułatwiony dostęp do leczenia. W ciągu dwóch dni od odebrania karty DiLO pracownik Magodent nawiązuje kontakt z pacjentem w celu umówienia go na wizytę do lekarza. To wszystko odbywa się w sprawny i szybki sposób bez niepotrzebnego przedłużania i ustalania odległych terminów, pacjent od razu jest kierowany pod opiekę specjalistów i zaczyna swoje leczenie.

Pomoc telefoniczna

                Pomoc telefoniczna jest dostępna przez całą dobę, pacjenci mogą dzwonić na infolinię grupy LUX MED. Zespół udzielający tego rodzaju pomocy składa się z doświadczonych lekarzy, pielęgniarek i ratowników. Pomoc polega na zebraniu od pacjenta informacji o objawach i wyjaśnieniu co pacjent powinien zrobić w danej sytuacji.

Pomoc online

                Oferta pomocy medycznej dostępnej przez internet jest innowacyjna, wykorzystuje nowoczesne technologie w celu ułatwienia pacjentowi korzystania z usług medycznych. Takie udogodnienie pozwala zamówić receptę przez internet i odebrać ją w wybranej placówce, ale także odebrać i skonsultować online wyniki badań, zdobyć skierowanie na badania, zweryfikować stan zaawansowania infekcji oraz uzyskać wszelkiego rodzaju konsultacje. Ponadto LUX MED wprowadził innowacje w obsłudze pacjenta, dokumentacja jest prowadzona jedynie w wersji elektronicznej, dostęp do karty pacjenta jest możliwy w każdej placówce LUX MED. Funkcjonują także sms‑owe przypomnienia, mobilna wersja portalu pacjenta oraz e-karta pacjenta. Portal pacjenta jest ułatwieniem dla pacjentów, którzy mogą przy pomocy tej platformy zarezerwować lub odwołać wizytę u lekarza, mieć wgląd do wszystkich swoich wizyt, a także sprawdzić grafiki lekarzy, wyniki badań lub przy pomocy czatu porozmawiać z doradcą medycznym.

Pomoc wyjazdowa

                Pomocy wyjazdowej udziela specjalny zespół przydzielony do tego typu pracy, zapewnia on doraźną pomoc nie tylko na terenach placówek, ale także w domu pacjenta. Taka możliwość jest realizowana w przypadku ostrych infekcji, bólów brzucha, wysokiej gorączki lub silnych objawów, które nie ulegają osłabieniu. Taka pomoc bez wątpienia jest przydatna w przypadkach, gdy nie jesteśmy w stanie dojechać do placówki centrum medycznego.

 Artykuł powstał przy współpracy z www.cmsanitas.pl